
Dévai könyvelőiroda
Adminisztratív szolgáltatások
Minden vállalkozás sikeres működésének alapja a pontos és hatékony adminisztráció. Ugyanakkor nem minden vállalkozásnak van szüksége napi nyolcórás irodai jelenlétre. Ha a Te cégednél sincs még akkora adminisztrációs igény, hogy egy teljes állású munkatárs felvétele indokolt legyen, akkor rugalmas adminisztratív szolgáltatásaink ideális megoldást kínálnak.
Rugalmas támogatás vállalkozásod működéséhez
Szolgáltatásunk lehetőséget ad arra, hogy óradíjas rendszerben csak annyi segítséget vegyél igénybe, amennyire valóban szükséged van. Így költséghatékonyan, bérköltség és járulékok nélkül juthatsz professzionális adminisztrációs támogatáshoz – ráadásul nem kell a szabadságolással, betegszabadsággal vagy a munkáltatói kötelezettségekkel sem foglalkoznod. Mi elvégezzük a háttérmunkát, hogy Te a vállalkozásodra koncentrálhass.
Szolgáltatásaink két fő formában érhetők el:
Óradíjas adminisztráció
Rugalmas megoldás alkalmi vagy rendszertelen feladatokra. Akkor ajánljuk, ha változó mennyiségű, de rendszeresen visszatérő adminisztrációs teendőid vannak, vagy ha nincs még szükséged saját alkalmazottra, de a feladatok már meghaladják a rendelkezésre álló idődet.
A szolgáltatásra fordított időt másodpercre pontosan kimutatott óraelszámolással támasztjuk alá.
Havi csomagdíjas szolgáltatás
Amennyiben folyamatos támogatásra van szükséged, választhatod kedvezményes, havi fix díjas csomagjainkat is. A csomagok előre meghatározott feladatokat tartalmaznak, de egyedi igények alapján is összeállíthatók. Így pontosan tervezhetővé válik a havi adminisztrációs költség, miközben biztos kezekben tudhatod a céges ügyintézést.
Példák a választható adminisztratív feladatokra:
- Utalások előkészítése, kezelése
- Kapcsolattartás partnerekkel és szolgáltatókkal
- Számlamásolatok bekérése, egyeztetések lebonyolítása
- Egyenlegközlők kérése, továbbítása
- Postai ügyintézés (küldemények kezelése, levelezés)
- Pénzügyi nyilvántartások vezetésében való segédkezés
- Táblázatok kezelése, adatbázisok frissítése
- Kimutatások, összesítések készítése egyedi igények alapján
Miért éri meg kiszervezni az adminisztrációt?
Nem kell bért, járulékokat, irodabérlést, munkavégzéshez szükséges eszközöket vagy munkavállalói juttatásokat fizetni.
Csak annyi időre veszed igénybe, amennyire valóban szükség van.
Nem kell helyettesítésen gondolkodnod betegség vagy szabadság esetén.
Tapasztalt szakembereink gyorsan, pontosan és diszkréten dolgoznak.
Neked nem kell az adminisztrációval foglalkoznod, így több időd marad a vállalkozásodra.
Ha szeretnél időt és költséget megtakarítani, miközben biztos kezekben tudhatod vállalkozásod háttérfolyamatait, vedd fel velünk a kapcsolatot! Segítünk megtalálni a számodra legmegfelelőbb megoldást – legyen az óradíjas, csomagalapú.
Kapcsolat, ajánlatkérés
Irodánk:
Miskolc, Csabai kapu 8. , Hungary
City Hotel Business & Conference 1. emelet A11-12.
Elérhetőségeink:
Nyitvatartási idő:
Általános nyitvatartási idő:
H-Cs: 8:00-16:00
P: 8:00-12:00
Szo-V: ZÁRVA